De grote reis - Reisverslag uit Terneuzen, Nederland van Lienke Oostvogels - WaarBenJij.nu De grote reis - Reisverslag uit Terneuzen, Nederland van Lienke Oostvogels - WaarBenJij.nu

De grote reis

Blijf op de hoogte en volg Lienke

04 Februari 2013 | Nederland, Terneuzen

Dag allemaal,

Hierbij mijn eerste reisverslag. Over een paar uur is het al zover: dan vertrek ik uit het onze vertrouwde Nederland en ga ik voor een half jaar Down Under. Om precies te zijn, zal ik vanavond om 21.00 de lucht ingaan en met een overstap op Denpasar (Bali), hopen we om 7.35 plaatselijke tijd in Melbourne te landen. (Het is daar trouwens 10 uur later dus in NL is het dan dinsdagavond 21.35).

Om jullie een beetje op de hoogte te houden van alles wat ik ga meemaken, heb ik deze website aangemaakt. Ik beloof niets, maar ik zal proberen om regelmatig iets te posten zodat jullie helemaal op de hoogte blijven (uiteraard met een paar mooie impressiefoto's!)

Ik hoop dat jullie met plezier de reisverslagen zullen lezen en ik vind het leuk om van jullie af en toe te horen hoe het in Nederland gaat :)

Heel veel liefs en tot over een half jaar!
Lienke

  • 04 Februari 2013 - 13:14

    Daniel:

    Hee Lienke,

    Echt superveel plezier daar! Je gaat vast de tijd van je leven meemaken! Fijne reis!

    x Daniel

  • 04 Februari 2013 - 13:40

    Rik:

    Veel plezier he zusje.

    Dit worden ook gelijk bijna de leukste uren van je half jaar....
    (film marathon) ik zeg DOEN!


  • 04 Februari 2013 - 13:46

    Rik:

    Ik was trouwens vergeten:

    Het is hier nu in nederland redelijk weer. het is rond de 10 graden, maar het waait wel hard. Dat is wel wat minder. verder gaat het wel goed hier in nederland hoor. niet zo veel aan de hand. PSV word gewoon kampioen dit jaar. Ze hebben zaterdag gewonnen van Ado met 7-0.

    Komende week gaat het zuiden zich weer klaarmaken voor carnaval. Dat moet je dit jaar ook missen he. Jammer voor je.

    Vandaag staan deze koppen in de kranten en online:

    -Britse politie stal identiteit dode kinderen
    -KPN rolt 4G dit voorjaar uit in Rotterdam en Den Haag
    -Stoffelijke resten Nederlander gevonden op Kroatisch eiland
    -Gestrande bultrug op Texel stierf aan spierschade
    -Verontwaardiging om Brusseltrip Dutroux
    -President Hoge Raad bezorgd om werkdruk rechters
    -Circustijger doodt dompteur voor ogen publiek
    -Huisartsen klagen organisatie EPD aan

    Ik weet niet of deze je een beetje bekend voorkomen maar dat is nu gaande in Nederland.

    Ik had vandaag een meevaller op school. Ik was ineens 4 uur eerder uit, dat is natuurlijk wel lekker. En nu zit ik me thuis te vervelen wantja jij zit down under he....

    het is hier nu trouwens 13.47 en bij jou???

    groetjes je broer

  • 04 Februari 2013 - 14:48

    Joke Oostvogels:

    Hoi Lienke
    We willen je daar in het verre Australie een hele goeie tijd toewensen.
    Leuk dat we af en toe wat van je zullen horen.groetjes Joke Cees

  • 04 Februari 2013 - 15:07

    Marja Martens:

    Hoi Lienke
    Ik wens je `n geweldige tijd down under!Leuk dat we je kunnen volgen
    Groetjes Tante Marja

  • 04 Februari 2013 - 15:14

    Tessa:

    Hee Lienke,

    Whoooeeee het is bijna zover! Ik wil je heel veel plezier wensen.
    En geniet van je tijd in Australie (maar dat gaat zeker lukken).

    Dikke kus je BFF:P

    Tessa

  • 04 Februari 2013 - 15:37

    Tessie:

    Een hele fijne tijd Lienke.
    Goede reis en ik ben erg benieuwd naar je verslagen.

    Dikke kus uit 8x

  • 04 Februari 2013 - 18:10

    Roger:

    Heel veel plezier. Geniet ervan ,een half jaar is zo om.
    Gr je neefje

  • 04 Februari 2013 - 19:36

    Carmen Sjnesael:

    Hoi Lienke,

    Ik zal je zeker volgen. Altijd leuk om te lezen hoe het iemand op afstand vergaat.
    Wij gaan je hier met carnaval ongetwijfeld missen, maar zo'n stage is echt een unieke belevenis. Geniet ervan!

    Groetjes,
    Carmen

  • 05 Februari 2013 - 13:24

    Tante Riet:

    hoi Lienke
    heel veel plezier en wijsheid op je stage
    leuk om je te volgen gr. Pieter en Riet

  • 05 Februari 2013 - 22:05

    Louis:

    Net een berichtje gekregen van Lienke dat ze veilig is aangekomen in Melbourne.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lienke

Actief sinds 28 Jan. 2013
Verslag gelezen: 556
Totaal aantal bezoekers 15146

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 28 Augustus 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: